Κρανιοϊερή Θεραπεία-Craniosacral Therapy (CST)

Η κρανιοϊερή θεραπεία είναι μία καινοτόμος μέθοδος φυσιοθεραπείας  σε πολλές παθήσεις με ήπιες πρακτικές τεχνικές που χρησιμοποιούν ένα ελαφρύ άγγιγμα. Με αυτό τον τρόπο ο κρανιοϊερός θεραπευτής μπορεί να εξετάσει και να αποκαταστήσει τυχόν δυσλειτουργίες στις μεμβράνες και την κίνηση των υγρών μέσα και γύρω από το κεντρικό νευρικό σύστημα.

Η ανακούφιση από την ένταση στο κεντρικό νευρικό σύστημα βοηθά στον ασθενή να αισθανθεί ευεξία, εξαλείφοντας τον πόνο και ενισχύοντας την υγεία και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Η κρανιοϊερή θεραπεία (CST) είναι μια ήπια πρακτική θεραπεία που μπορεί να προσφέρει ανακούφιση από μια ποικιλία συμπτωμάτων όπως πονοκεφάλους, πόνους στον αυχένα και παρενέργειες της θεραπείας του καρκίνου μεταξύ πολλών άλλων.

Το CST εφαρμόζει μια ήπια τοποθέτηση των χεριών ώστε να βοηθήσει την απελευθέρωση του συνδετικού ιστού του σώματος ή της «περιτονίας». Η περιτονία είναι το κάλυμμα των ιστών και οργάνων δηλαδή αδένων, νεύρων, μυών αιμοφόρων αγγείων, εγκεφάλου και νωτιαίου μυελού, βρίσκεται δηλαδή σε όλο το σώμα. Η CST βασίζεται στην ιδέα ότι το σώμα είναι συνδεδεμένο σε όλα τα επίπεδα.

Η CST θεωρείται ότι βελτιώνει τις βιολογικές διεργασίες του σώματος μέσω της αυτορρύθμισης, της αυτοδιόρθωσης και της αυτοθεραπείας. Η θεραπεία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιτυχία σε παιδιά και ενήλικες.

Ποιες καταστάσεις μπορεί να βοηθήσει η κρανιοϊερή θεραπεία (CST);

Χρόνιος πόνος.

Ινομυαλγία.

Ημικρανία.

Σύνδρομο σύνθετου περιφερειακού πόνου.

Συμφύσεις προσώπου.

Πάρεση προσωπικού νεύρου.

Πολλαπλή σκλήρυνση.

Νευραλγία.

Νευροεκφυλιστικές ασθένειες.

Σύνδρομο κροταφογναθικής άρθρωσης.

Εγκεφαλικό.

Σύνδρομο μετά από διάσεισης.

Διαταραχές της ομιλίας.

Επιληψία.

Ίσως να σας ενδιαφέρουν !!