Άρθρα

Βλαισοποδία και ραιβοποδία

Τι είναι η βλαισοποδία και η ραιβοποδία;

Η φυσικοθεραπεία οργανώνει το σωστό λειτουργικό πρότυπο με το οποίο ο άνθρωπος κινείται ενάντια στη βαρύτητα. Βλαισοποδία και ραιβοποδία ονομάζουμε τη διαφορετική γωνία του πέλματος, σε σχέση με το φυσιολογικό, στην όρθια στάση και τη βάδιση. Βλαισοποδία Είναι η στροφή της πτέρνας προς τα έξω σε σχέση με την κνήμη και το βάρος του σώματος

παγωμένος ώμος

Τι είναι ο παγωμένος ώμος;

Ο παγωμένος ώμος είναι μία πάθηση που έχει σαν κλινική εικόνα την δυσκαμψία, την δυσκολία δηλαδή της κίνησης και τον πόνο στην περιοχή της άρθρωσης του ώμου. Ο παγωμένος ώμος είναι γνωστός και ως συμφυτική θυλακίτιδα, και εμφανίζεται συχνότερα στις ηλικίες μεταξύ 40 και 60 ετών και με μεγαλύτερη προτίμηση στις γυναίκες. Η πορεία της

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Φυσικοθεραπεία και αυχενικό σύνδρομο και πονοκέφαλος

Το αυχενικό σύνδρομο είναι μία ομάδα χρόνιων κλινικών συμπτωμάτων, με κυρίαρχο τον πόνο στον αυχένα ή αυχεναλγία και τον πονοκέφαλο.  Η συμπτωματολογία του αυχενικού συνδρόμου αφορά στην περιοχή του αυχένα και έχει την ίδια κλινική εικόνα. Ο χαρακτηρισμός της αυχεναλγίας ως αυχενικό σύνδρομο είναι η χρόνια συμπτωματολογία. Όταν λοιπόν τα συμπτώματα έχουν υφέσεις και υποτροπές

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ »

Αναπτυξιακές και αισθητικοκινητικές διαταραχές στα παιδιά. Τι είναι και πώς βοηθά η φυσιοθεραπευτική παρέμβαση.

Η φυσικοθεραπεία με την μέθοδο της Νευροεξελικτικής Αγωγής NDT-Bobath σε συνδυασμό με την Αισθητηριακή ολοκλήρωση SI  μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην οργάνωση του παιδιού. Τα παιδιά αντιμετωπίζουν προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας σε επιδημικά πλέον ποσοστά. Οι διαγνώσεις συνήθως αφορούν σε αυτισμό, ADHD, αναπτυξιακή καθυστέρηση, διαταραχή αναπτυξιακού συντονισμού και μαθησιακές δυσκολίες. Τι μπορεί να περιλαμβάνεται στην αισθητηριακή